ady88 (ady88) wrote,
ady88
ady88

Perfecțiunea este posibilă

Dacă ne referim la exteriorul mașinilor, există 3 feluri de mașini, hidoase, mediocre și frumoase. Frumoase sunt puține, printre care se numără Nissan Silvia S15, dar și VW Passat CC înainte de restyling, dar din păcate mașina este superbă doar dpvd al exteriorului, dar....
[Spoiler (click to open)]


....are o problemă că VW nu știe să facă mașini cu tracțiunea pe spate, CC-uri există sau cu tracțiunea pe față, sau integrală. Iar o mașină care vrea să concureze merțane și bavarezi trebuie să aibă și ea tracțiunea pe spate, asta este un atribut al clasei de lux. Se poate oare să corectezi greșeala VW?

01. Să vedem un exemplu, un Subaru Impreza cu tracțiune pe spate.

Unica problemă constă în faptul că Subaru cu tracțiune pe spate nu există, deci cum a obținut proprietarul mașinii (pe poreclă ”борщ”) o Impreza cu spatele funcțional?

02. Păi mașinii i-a fost schimbat motorul, i s-a instalat un motor de la Toyota 1JZ cu 6 cilindri și turbo, iar arborele cardanic care duce spre puntea față a fost demontat = mașina a devenit RWD.

În imaginea de sus se vede cum борщ a și-a lățit mașina, a făcut un body kit custom, iar în rezultat mașina arată bine, cu excepția roților, care par disproporțional de mici.

03. Am făcut o simulare cum trebuiau să fie roțile, sus este situația actuală, iar jos este simularea mea cu roți mărite.








Acum văd că am exagerat puțin cu roata din spate, dar ideea este înțeleasă, roțile erau prea micuțe.

În concluzie pot spune că Passat CC cu RWD se poate face, doar trebuie să cumperi un CC cu tracțiune integrală, arunci la gunoi arborele cardanic spre roțile din față, umbli un pic la creierul mașinii și gata .



Tags: masini
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments